Kaya Dizayn Blog Sayfası Açıldı




   Merhaba, ben Yavuz Kaya.Yaklaşık 3 senedir yarı amatör olarak grafik-tasarım + web tasarımı ile uğraşıyorum.İnsanların beni daha kolay takip edebilmesi için bir blog hesabı açmış bulunmaktayım.Projelerimi. tasarımlarımı ve çizimleri yayınlıyacağım bu blogda yanı sıra sizlere Adobe Photoshop CS6, Adobe İllustrator, Adobe Dreamweaver programları ile ilgili sizlere gerek yazılı gerek resimli ya da videolu olarak kendinizi geliştirebileceğiniz dersler vereceğim.Web blog sayfasını yeni açmış bir dizayner olarak sizden tek beklentim bana destek olmanız ve tasarımlarıma yorum yapmanız olacaktır.İlk dersler Adobe Photoshop CS6 üzerine olacaktır, sonraları Ai ve Dw programlarına uygun olarak yapacağım dersleri inceleme şansınız olacaktır.Beni takip eden tüm tasarım severlere çok teşekkür ediyorum lütfen desteklerinizi esirgemeyin.Yaklasik 1 içerisinde "www.kayadizayn.net" olarak yeni bir siteye kavusacagim.